Stop Kerja

salam suma . apa kabar ? sehad ? aku dah lama tak hapdate blog ni . bukan apa . malas lha nak mnulis sekarang nih .lagi pun ta dak story nak citer. aku tengah aktif meniaga kat FB jea skng . aku dah brenti keja kat NURLY CAKE HOUSE yg aku cite sebelum nih . hmm . semak perut kot keja kat situ . mula-2 mmg oke . tapi dah lama-2 . ramai pulak yg masuk campur . so . bila hilang apa-2 . aku gak yg salah . so . better diam . n brenti keja . ta dak sapa sakit ati kan ? ngeee ! baru-2 nih aku outing gn mbe-2 aku g tgok ADNAN SEMPIT 2 ! HAHA ! terbaekk kott . best gak . tak kering gusi layan nya . ngeee ! :)) PAPA and MAMA dah skng Sam gn Intan . ending dea mmg best . hehe . klaw ta caye . g lha tgokk ehh ?            hmm . oke lha . setakat nih jew lha . got to go . . daa . . salam .

No comments: