Lower Form Six Syggg

Assalamualaikum semua warga blogger . Sehad kah anda semua ? HUHU . Bajet jea soalan akuh kan ? Err , nampak ta tajuk tuh ? Sebenarnya akuh nak story tentang kehidupan akuh yang baru sekarang . Untuk pngetahuan hampa semua , akuh further study kat lower six jea . UPU tak dapat , n POLI akuh ta apply pon sebab kaunselor akuh tak bg sebab aku punya math ta elok . FYI akuh kena paksa dgn ibuayah aku , kalau akuh ta masuk form six aku tak boleh pi mana2 n takleh kluaq mana2 dah .

Err , teriak jugak lha aku nih . HEWHEW ! Yea lha kan . Kena paksa . Akuh sebenarnya takmaw masuk form six sebab akuh takut ta dapat bawak jea sebab tahun 2012 nih cara belajaq ikut sistem U . Sistem semester . Kuliah tuh yg ta tahan tuh . Ta paham apa langsung , maklumlha ramai . Cikgu2 pon penat jugak kot nak ngajaq ramai2 nih . Err , memang tak sangk now akuh dah berada kat lower form six kat SMK POKOK SENA . Btw , akuh rendu sangat2 suasana kat SMK BUKIT PAYONG . Cikgu2 yang sporting n paham dah perangai aku yang nakai n sakai nih . HUHU (*_^) . Kat sini aku dapat kawan2 baru yg spOrting n ada sifat bekerjasama . Walaupun baru kenal . Hampa tetap kawan akuh k . Meh tengok gambaq depa yang hensem2 n comey2 nih meyh . 

Nih lha mcm2 ragam budak2 kelas 6 R Sejarah nih . Demam EURO lha katakan . HUhu



Meh tgok yg bawah nih plak . :)


Nih lha budak2 sengal yang sama kelas dgn akuh , Dulu form six kami kelas tak sama . Skng we are together . Love u Kora n Eila <3


Haaaa , meh usha yg paling s[pecial nih meh kat bwah ni . 

|
|
|
|
|
|
V



Depa ni selalu ada masa susah n senang akuh . Hampa lha tempat aku mngadu masa aku sedih n aku ada masalah suatu ketika dahulu . Walau apa pun terjadi , aku harap persahabatan kita akan kekal sampai akhir hayat . AMiN :'(



Errr , para readers , akuh rasa setakat nih jea kot . Nanty aku update lagi . Selamat membaca . Kepada yg ada Facebook . Add akuh keyh .
Beby Wangi
Okeyh . Bye . Do Read Do Follow keyh syg . Mmuuahhh <3

No comments: